Rahsia Tarikh Lahir

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2

Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3

Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4

Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5

Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6

Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7

Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8

Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

no.1
—-
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

no.2
—-
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3
—-
Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

no.4
—-
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5
—-
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

no.6
—-
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7
—-
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

no.8
—-Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1

Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2

Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3

Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4

Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5

Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6

Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7

Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8

Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

no.1
—-
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

no.2
—-
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3
—-
Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

no.4
—-
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5
—-
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

no.6
—-
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7
—-
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

no.8
—-
Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9
—-
Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6
Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9
—-
Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6

This entry was posted on Thursday, February 5th, 2009 at 4:48 pm and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

31 Responses to “Rahsia Tarikh Lahir”

  1. edora Says:

    ade jgk la yg kna…

  2. 2bz4money Says:

    Utk saya No.1 tu hampir2 tepat..tapi mengapa isteri saya yg dapat No.9 langsung tak tepat.. Kot2 tarikh lahir isteri kat IC tu silap !

  3. man Says:

    tarikh lahir saya 10/8/1975
    apakah pekerjaan yang paling sesuai untuk saya..mcmanakah cara saya untuk menjadi kaya ,melalui tarikh lahir saya

  4. eyra Says:

    bleh laa…

  5. juju Says:

    tarikh lahir saya 30/10/1971.. saya hendak memulakan perniagaan menternak ayam, adakah ini sesuai untuk saya.atau bekerja adalah yang terbaik untuk saya ?

  6. ram Says:

    hendak menterrnak ayam..sesuai kah dengan tarikh lahir saya??? 19/8/1955

  7. juju Says:

    30/10/1971- apakah yang sesuai untuk saya ? bekerja atau meniaga?

  8. admin Says:

    berniaga juju.. :)

  9. Shira Says:

    Erm..Ad r gak yg kne..Tp dri mne dpt info nie??Leyh caye ker??

  10. angah Says:

    urmm.. No. 6 mang kne ar kt aku.. Aku mang pntingkn fmly n friend kalau nk banding ngn bf… Peramah…ya aku mang sowg pramah n ramai kwn… =)

  11. zulina Says:

    sy lahir pd 28.3.81..ramalan di atas hampir tepat utk sy.sy sorg yg suke menolong,suke berterus terang.dlm pekerjaan sy mmg berjaya dan ade jgk yg merah mate tgk sy kat ofis.sy bercinta dlm usia yg muda dan skrg sy dah kawin hampir 13 thn tp sampai skrg suami sy masih layan sy mcm permaisuri lg..sy ade keluarga bahagia..

  12. enno Says:

    tipulah.xpuas ati i no 3.tp x sama pun

  13. teehee Says:

    WOOOHOOO nombor 1 mmg rockzz

  14. hasfa Says:

    Jangan percaya rahsia tarikh lahir ni. Haram. Syirik tu. Kajian ribuan tahun tu manusia dengan akal yang terhad yang buat. Apa yang ditakjubkan sangat dengan masa yang lama tu? Siapa yang buat kajian tu? Ilmuan Islam ke?
    Kita jangan jadi pak turut. sekarang ni dah makin berleluasa rahsia tarikh lahir ni. Kalau ada yang betul tu cuma kebetulan. Banyak yang tersasar. Syrik tu dosa besar.

  15. iz Says:

    Rahsia disebalik kelahiran di bulan islam

    Ada org bagi kat aku.. aku lahir bulan rejad… kekeke… kepada sesiapa yang tatau camner nak kira.. lerh gi kat IslamicFinder untuk check…

    Muharram
    Bersifat pendiam, sihat fikirannya. Mungkin akan
    menjadi bodoh jika tidak mendapat didikan yang
    sempurna, walaupun begitu, jika dididik dengan baik,
    dia boleh menjadi cerdik kerana bakat fikiran yang
    pintar cerdas ada padanya. Dia mempunyai keinginan
    yang baik dan selalu berada dalam selamat.

    Safar
    Tabiatnya buruk. Dia tidak suka mengakui kesalahannya.
    lbubapanya perlu mendidiknya bagi menghilangkan tabiat
    buruk itu, jika tidak, kehidupannya akan menjadi susah
    di kemudian hari. Walaupun begitu, sekiranya dia
    melakukan sesuatu untuk kepentingan dirinya, selalunya
    ianya akanmendatangkan hasil.

    Rabiul Awal
    Perwatakannya baik. Mungkin dia akan mendapat pangkat
    besar, menjadi orang berpengaruh atau kaya tanpa
    diduga. Dalam pekerjaan ramai yang suka. Sifat negatif
    dirinya termasuklah kurang sabar, hatinya keras dan
    mudah marah.

    Rabiul Akhir
    Perwatakannya jahat. Hatinya tidak tetap. Fikiran dan
    kemahuannya lemah, buruk nafsunya, kasar wataknya,
    mudah mengangkat tangannya. Kehidupannya menjadi sukar
    kerana tabiat buruknya itu. Ibubapa menempuh kesukaran
    dalam mendidiknya.

    Jamadil Awal
    Dia mempunyai tingkat keyakinan yang tinggi. Dia
    berani dan nekad, kadangkala melakukan sesuatu yang
    bodoh atau bahaya. Walaupun begitu, keberanian dan
    tekadnya itu akan menunjukkan hasil usahanya, yang
    menemui kegagalan juga.

    Jamadil Akhir
    Wataknya berani, dia hormatkan orang lain. Berbagai
    kepandaian ada padanya. Apabila dia tahu bahawa dia
    salah atau keliru maka dia mudah mengakuinya, tapi
    bila dia tahu dia benar, pendiriannnya keras dan tidak
    mahu mengalah. Semasa kecilnya, ibubapanya perlu
    mendidiknya dengan baik agar terserlah sifat-sifatnya
    yang baik itu, kerana jika betul didikannya, masa
    dewasa ia akan menyenangkan kedua orang tuanya.

    Rejab
    Semasa kecilnya dia degil dan nakal. lbu bapanya patut
    mendidiknya dengan baik agar dia dapat menerapkan
    nilai-nilai yang baik. Ketika sudah dewasa, dia suka
    bersikap merendah diri dan bersikap tidak tahu menahu.
    Ini agak berlainan dari sikapnya semasa kecil. Walau
    bagaimanapun hidupnya selamat dan sentosa.

    Sya’aban
    Perwatakannya baik. Hidupnya selamat dan rezekinya
    tidak putus-putus. Sewaktu kecilnya dia mudah mengalah
    semasa bermain dengan kawan-kawan. Kelakuannya baik,
    berbudi bahasa hingga semua orang sayang padanya. Masa
    dewasanya dia akan berjaya dalam segala kerjayanya dan
    mudah mendapat rezeki.

    Ramadhan
    Dia baik, pendiam, suka merendah diri. Dia tidak
    angkuh kepada teman yang dikenalinya. Dia tidak suka
    menonjolkan diriya. Kehidupannya selalu selamat.

    Syawal
    Perwatakannya keras. Hatinya keras. Dia tidak suka
    dikalahkan oleh orang lain. Hal ini membahayakan
    hidupnya, oleh itu ibu bapanya perlulah mendidiknya
    dengan betul bagi menghilangkan tabiat buruknya itu.
    Jika tidak kehidupannya menjadi susah kerana perangai
    keras hatinya, dan dia selalu bergaduh terutamanya
    dalam hal mencari rezeki.

    Zulkaedah
    Perwatakannya pendiam. Banyak perkara baik pada
    dirinya berubah menjadi buruk. Dia banyak berfikir,
    kerana sifat ini, satu hari nanti dia akan mendapat
    hasil yang baik dalam kehidupannya. Tetapi oleh kerana
    banyak berfikir, perbuatannya kadang kala menjadi
    keliru. Dia seharusnya bertindak tanpa terlalu banyak
    berfikir untuk mendapat hasil yang yang memuaskan.

    Zulhijjah
    Jika dia jahat dia terlalu jahat, jika baik terlalu
    baik pula. Dia sering mendapat padah dari perbuatannya
    sendiri. Dia sukar mengawal perasaannya, kadangkala
    terlalu berlebih-lebihan atau sebaliknya. 0leh kerana
    dia tidak dapat memberikan garis pemisah, dia sukar
    mempertimbangkan baik buruk perbuatannya. Dia
    seringkali menyesal kerana kurang hati-hati dan kurang
    pertimbangan.

  16. nabahnavs Says:

    thnks cz menbri sa bnyk penglmn…

  17. AnnaSophia Says:

    Thanks to this site..

  18. amelia Says:

    rasanya,agak tepat. masih berusaha untuk mencari apa yang ada dalam diri. sampai ianya benar2 tepat.:)

  19. rozie Says:

    saya lahir 23hbsept 1971 apakah pekerjaan yg layak buat diri saya dah banyak kerja yg saya dah buat tapi hanya separuh jalan tak kekal untuk mencari nafkah hidup sekarang ini

  20. Metafizik Online Says:

    Boleh layari laman web saya untuk kiraan metafizik setiap hari. Serta ketahui potensi diri melalui fitrah tarikh lahir anda.

  21. we-we Says:

    Hmmm…sy dr golongan 1…Tp mcm ada yg x match laa.Apapun,ruang ni mmg best…huhu

  22. may Says:

    apa yg d nyata kn pada tarikh lahir ku, ia adalah benar mengenai diri aku, pergorbanan ku thadap keluarga adalah di utama shingga kehidupan ku sendiri terabai. tapi aku berdoa agar Tuhan memberi aku kekuatan dalam apa jua

  23. fahmi Says:

    umerologi nombor tarikh lahirndan telefon bimbit

    Anda harus menambahkan semua nombor telefon bimbit anda hinga anda mendapat satu nombor tunggal dan ia harus selaras dengan tarikh lahir anda.
    Ini kerana asas numerology adalah proses menambah sehingga anda mendapat satu nombor tunggal.numerology mempercayai setiap nombor bergetar dan getaran paling kuat adalah nombor tungal.di sebabakan getaran itu.ia mampu mempengaruhi anda.untuk keserasian nombor telefon bimbit anda dan tarikh lahir anda,anda boleh melawat ke laman sesawang http://www.gonumerology.com/q/numerology-phone-number/

    untuk senang mencari nombor yang sesuai carilah nombor telefon yang 8 nombor belakangnya sama dengan tarikh lahir anda.
    Jika tarikh lahir sesorang tu adalah 19-09-1986

    nombor bertuah(lucky number)=1+9+9+1+9+8+6=43=4+3=”7″
    jika nombor telefonnya 0181 99 1986
    Anda harus menambahkan semua. 0+1 +8 +1 +9 +9 +1 +9 +8 +6 = 52 5 +2 = 7

    1-jika anda boleh mendapat nombor tarikh lahir anda seperti di atas,Anda telah mendapat nombor telefon yang sangat baik dan sesuai kerana ia sepadan dengan tarikh lahir anda.ia juga sepadan dengan nombor bertuah anda.tarikh lahir tidak boleh di ubah tapi nama anda boleh di ubah.
    2-jika anda tidak dapat mencari nombor seperti mana di atas,nombor tungal mestilah selaras/selari/harmoni iaitu
    1-5-7
    2-4-8
    3-6-9
    selamat mencuba.

  24. fahmi Says:

    numerologi nombor tarikh lahir dan telefon bimbit

    Anda harus menambahkan semua nombor telefon bimbit anda hinga anda mendapat satu nombor tunggal dan ia harus selaras dengan tarikh lahir anda.
    Ini kerana asas numerology adalah proses menambah sehingga anda mendapat satu nombor tunggal.numerology mempercayai setiap nombor bergetar dan getaran paling kuat adalah nombor tungal.di sebabakan getaran itu.ia mampu mempengaruhi anda.untuk keserasian nombor telefon bimbit anda dan tarikh lahir anda,anda boleh melawat ke laman sesawang http://www.gonumerology.com/q/numerology-phone-number/

    untuk senang mencari nombor yang sesuai carilah nombor telefon yang 8 nombor belakangnya sama dengan tarikh lahir anda.
    Jika tarikh lahir sesorang tu adalah 19-09-1986

    nombor bertuah(lucky number)=1+9+9+1+9+8+6=43=4+3=”7″
    jika nombor telefonnya 0181 99 1986
    Anda harus menambahkan semua. 0+1 +8 +1 +9 +9 +1 +9 +8 +6 = 52 5 +2 = 7

    1-jika anda boleh mendapat nombor tarikh lahir anda seperti di atas,Anda telah mendapat nombor telefon yang sangat baik dan sesuai kerana ia sepadan dengan tarikh lahir anda.ia juga sepadan dengan nombor bertuah anda.tarikh lahir tidak boleh di ubah tapi nama anda boleh di ubah.
    2-jika anda tidak dapat mencari nombor seperti mana di atas,nombor tungal mestilah selaras/selari/harmoni iaitu
    1-5-7
    2-4-8
    3-6-9
    selamat mencuba.

  25. Arib-69 Says:

    Mengarot je… aku x percaye semua ni!!!

  26. liana Says:

    nak tahu juga..

  27. liana Says:

    percaya jugala..

  28. liana Says:

    ?

  29. princess Says:

    betulke?

  30. eri Says:

    saya bersetuju dengan rahsia tarikh lahir yang yang diutarakan kepada saya.i hope i will get the best couple.

  31. MM Says:

    rahsia kajian tarikh lahir adalah pecahan daripada metaphysics yang di pelopori oleh Ibnu Sina(Avicena),seorang sarjana sains Muslim pada zaman kegemilangan tamadun Islam.Jadi bagi saya mereka yang mengatakan rahsia tarikh lahir ini adalah haram adalah mereka yang tidak berpengetahuan luas tentang warisan ilmu islam.jadi sebagai seorang muslim kita harus malahan wajib untuk memperbaiki taraf hidup kita.Ilmu tarikh lahir(metaphysics) ini hanyalah sekadar panduan untuk kita dalam memperbaiki kehidupan kita.

Leave a Reply