Belajar Untuk Kemut Faraj

Rahsia Ilmu Kemutan Faraj

Kemutan faraj yang berkesan akan memberikan kenikmatan yang tiada terhingga semasa melakukan jima’. Ia akan dinikmati bukan sahaja oleh suami malah juga oleh isteri . Boleh dikatakan semua wanita tahu apa itu kemutan faraj dan boleh mengemut, namun kemutan yang tidak terlatih mengikut cara yang betul, tidak bertenaga dan kurang punyai kesan yang dinyatakan diatas.

Di Benua Afrika, ada satu kaum dimana para wanita yang telah pun berkahwin melatih anak-anak dara yang bakal pengantin akan cara-cara mengemut. Ia satu ilmu yang mempertingkatkan daya kemutan otot-otot faraj agar boleh dikecutkan dan mencerut batang dan kepala zakar suami dan menolong agar suami lebih lambat memancutkan mani dan lebih sayang kepada isteri kerana pandai dalam memuaskan menerusi cara kemutan.

Latihan mengemut faraj ini dilakukan secara sedar,iaitu dengan berlatih 20 kali kemutan setiap hari,selama sebulan penuh.

1 . Latihan Kemutan Luar
Ia adalah kemutan ototyang dipanggil Bulbo Cavernosus. Otot ini terletak di kiri serta kanan liang faraj. Bila ia menguncup, maka lubang faraj akan terpicit dan hampir menutupnya. Otot ini berfungsi sama seperti bibir apabila hendak bersiul. Bulbo Cavernosus adalah otot pertama yang hendak dihidupkan menerusi latihan ini. Ia juga dipanggil Otot Pengemut Faraj. Latihan ini juga akan menghidupkan otot kedua iaitu otot pengemut saluran kencing.

Cara yang perlu dilakukan ialah, cuba tumpukan perhatian seolah-olah mahu menahan kencing, iaitu menarik otot punggung kedalam. Latihan ini diulang 20 kali sekurang-kurangnya dengan sedaya upaya dan penuh kosentrasi serta manahan kemutan itu selama 7 saat pada setiap kali dilakukan.

2 . Latihan Kemutan Dalam
Latihan ini melibatkan 3 otot utama, iaitu otot Pubococcygeus, Olliococcygeus dan Puborectlis. Ia bermula dari dubur ke kawasan ari-ari dan mengelilingi kawasan dalam faraj. Bila otot itu mengecut, ia menarik dinding faraj dan memicit zakar. Kumpulan otot ini adalah kuat dan dapat memberikan keseronokan jika digunakan dengan baik.

Caranya ialah, lakukanlah seolah-olah mahu menahan dan mahu memasukkan semula tahi kedalam dubur. Ulang 20 kali dan buatlah setiap hari selama beberapa minggu.

Suami digalakkan mengajarkan ilmu kepada isteri kerana faedahnya besar untuk kebahagiaan rumah tangga. Bincangkan perkara ini kepada isteri agar dia mengetahuai dan mempraktikkannya.

This entry was posted on Wednesday, February 11th, 2009 at 4:17 pm and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

18 Responses to “Belajar Untuk Kemut Faraj”

  1. emphbone Says:

    erkk.. xde bini lg la

  2. syiha Says:

    baguslah untuk bakal pengantin baru..

  3. nani Says:

    iye mmg btul..kemutan pnting smasa mlakukan seks…kmutan mnjadikan suami saya hari2 ingin mlakukan seks dgn saya…suami slalu x tahan bila faraj saya kemut,saya lakukan d luar dan dalam…kmutan juga mgukur sjauh mana faraj kita.. jika kita x mampu nak mlakukan kmutan…bermakna faraj kita tidak cukup ketat…buat masa ni suami saya tidak tahan dgn kmutan saya…trus trang dia slalu cakap rasa nak putus zakarnye….

  4. heri Says:

    betul ke nani? ajar la mcm mn nk buat?

  5. nor Says:

    masalahnya saya tak pandai nak kemut…caner ekk?

  6. hanny Says:

    nani ajar saya bleh?hubby selalu x rasa apa pun..

  7. watie Says:

    saya hanya pandai buat senaman kemut sebelum seks,apabila zakar suami saya masuk,kemutan saya tak menjadi dan suami selalu menyuruh saya kemut sedagkan saya dah melakukannya tapi dia tak rasa apa2…camana ek?

  8. Rosyam Noor Says:

    Nani, saya tidak percayalah yg faraj anda boleh kemut hingga zakar rasa nak putus. Kalau betul, bagilah saya cuba faraj kamu, kalau kamu takut, pakailah kondom, ianya halal sebab tiada sentuhan kulit ke kulit

  9. Angelika Fasick Says:
  10. man Says:

    rosyam nor..haram la..mana boleh macam tu..berzina namanya..sama-sama kita jauhi dari azab neraka

  11. adikmanja Says:

    kenapa saya kemut tak jadi… hu hu hu bila bersama je tak berupayapun nak mengemut… camna nak buat?

  12. Shaz Says:

    X menjady pon kemutan saye .

  13. Afikkk, lole Says:

    Ko bodo shaz, ko mengemut pon x reti.
    Penat aq ajar ko kemut ari2.

  14. yani Says:

    ilmu kemutan faraj sangat-sangat bagus untuk orang yang sudah berkawin….lakukan selama 2-3 minggu pun sudah nampakkan kesan..tambah lagi minum air rebusan manjakani…:-):-):-):-):-)

  15. nani Says:

    ape yg nani citerkan tu mmg btul.sya slalu lakukan mse tu.suami sya slalu x tahan bla sya kemut luar dan dlam.itu slah 1 sbb hari2 dia nakkkk.kemut juga bleh tahan air mani suami cpat terpancut.slalu amalkan snaman kemut ini utk mmbuatkan suami TIDAK JEMU pd kta.slamat mncuba..

  16. rina Says:

    rasa dah wat tapi husband kata tak rasa pun. Ada la skit katanya. Cepat penat la bila kemut kemut ni…

  17. khairul Says:

    jgn cept mengeluh sebb setiap lelaki keinginan bersama setiap malm,apa bile kemut dh mnjadi pasangan akan mula rasa intim malahan ia akan melakukn ag

  18. joe Says:

    Betul! Wife aku kemut masa aku tarik zakar keluar! Nikmatnya rasa mcm mula2 jimak malam pertama! Sendat dan liat nak keluar! Para isteri, belajar la! Tak rugi!

Leave a Reply