cara memuaskan isteri

Puaskah isteri anda.

Berapa kali dia klimaks dalam seminggu, sebulan, setahun atau sepanjang hayatnya?

Mungkinkah setiap kali bersama atau sekali sekala atau tidak pernah langsung!

Bagaimana hendak memuaskan dan membahagiakan pasangan anda. Wajarkah menggunakan perantara seperti gambir sarawak atau krim tahan lama. Atau jampi serapah. Tak perlu.

Cuba amalkan kaedah ini.

Setelah pasangan anda bersedia menerima tusukan, masukkan zakar kedalam faraj dengan perlahan sehingga kepangkal. Biarkan begitu tanpa pergerakan untuk seminit dua dan selepas itu buatlah stroke slow motion tiga empat kali dalam seminit sambil membisikan kata-kata romantis di telinganya. Cumbui dia di bahagian atas seperti di leher, ketiak dan puting untuk menambah lagi keghairahan. Sambil anda berbuat demikian, cuba alihkan fikiran untuk meredakan gelora di dada.

Kenapa perlu direndam. Tidakkah lebih seronok kalau terus didayung laju.

Pelincir di faraj adalah acidic. Kulit kepala zakar, tidak seperti kulit jari,  dicipta khusus untuk tidak menggelupas walaupun terendam lama di dalam faraj. Kalau anda boleh bertahan sehingga dua puluh minit, secara semula jadi anda juga boleh bertahan sehingga dua atau tiga kali ganda lebih lama. Kenapa?

Setelah lama disalut dengan lendir faraj, kepala zakar akan mula terasa kebas. Dan istimewanya kekebasan ini kerana ia tidak menyiksa pasangan anda seperti kesan bahan tiruan.

Tapi bagaimana hendak bertahan untuk dua puluh minit pertama?

Semasa piston membuat stroke, gunalah gear secara teratur. Jangan terus ke overdrive. Dalam masa yang sama, cuba layangkan fikiran anda ketempat lain dan bisukan telinga dari mendengar suara manja pasangan sambil anda mengira stroke untuk mengalihkan tumpuan. Kira dari tusukan pertama sehingga perjuangan selesai. Kalau purata stroke empat puluh kali dalam seminit, berapa lama anda boleh bertahan sekiranya anda dapat melakukan seribu enam ratus hingga dua ribu stroke!!!

Tapi bagaimana kalau sebelum terasa kebas anda sudah hampir tewas?

Bila sudah terasa geli, hentikan sebentar pergerakan dan rendam lagi. Kalau masih tak tahan, lelehkan air mani di dalam faraj. Ingat jangan sampai terpancut kerana lazimnya bila sudah terpancut, kepala kemaluan akan rasa ngilu dan lembik. Selepas air meleleh, teruskan dayungan. Cuma nantinya keliling faraj dan pangkal zakar, buih putih akan terkumpul.

Bagaimana nak tahu kalau pasangan klimaks atau tidak.

Kita sering mendengar orang lelaki mengeluh kerana faraj pasangannya longgar. Kenapa ia longgar.

Kalau perempuan tidak terangsang sepenuhnya ataupun setiap kali bersama, dia tak pernah rasa puas, maka akhirnya dia pun malas nak layan. Macam juga lelaki. Kalau tidak terangsang, mana nak dapat kekerasan mutlak. Ada isteri yang bercerita tentang suaminya “aku kangkang aje bila dia nak” dan bila ayat begitu keluar dari mulut seorang isteri, cuba bayangkan apa puncanya. Isteri tak berminat kan. Kenapa dia tak berminat?

Sebab dia tak pernah dapat kepuasan sebenar. Baru mula nak geli, suami dah tewas.

Hakikatnya, otot-otot di faraj perempuan akan menegang bila dia terasa geli yang amat sangat. Cengkamannya lebih kuat dari faraj seorang anak dara yang buat pertama kalinya disetubuhi. Cengkaman berpanjangan itu akan sampai kesatu tahap sehingga zakar pun terasa sengal dan akan terlepas sebaik sahaja ‘rasa gelombang halus’ meresapi keseluruh tubuhnya. Perasaan yang sama ketika terpancutnya air mani lelaki. Ketika cengkaman faraj mengendur. apa yang anda harus lakukan sekiranya anda masih boleh bertahan.

Hentikan “pause” kayuhan sebentar. Teruskan cumbuan dengan memberi perhatian ke puting ataupun tempat yang sensitif di bahagian atas tubuhnya . Setelah dua atau tiga minit, mulakan balik kayuhan dengan perlahan dan apabila faraj mula mencengkam lagi, tukar ke gear lebih tinggi. Perlu diingat, cengkaman setelah klimaks pertama tidak mungkin sekuat sebelumnya kerana pasangan anda sudah mula keletihan. Dan begitulah ia akan terus berulang selagi mana anda sanggup bertahan.

Apabila kedua-duanya karam, jangan terus dikeluarkan zakar dari faraj. Biarkan beberapa minit sambil anda membelai wajahnya. Ciumlah kening, dahi, bibir dan sebagainya sebagai tanda anda masih menyayanginya walaupun tugas anda sudah selesai. Lazimnya dia akan terus terlena kerana sudah tidak bermaya.

Perlu diingat bahawa Rome tidak terbina dalam sehari. Kalau gigih berusaha, tidak mustahil untuk tergolong dalam kelompok ‘elit’…lelaki hebat yang mungkin cuma satu dalam seribu.

Dan anda akan jadi lebih hebat jika dapat menguasai teknik membelai ’circuit breaker’.

Apa itu circuit breaker? Klentit le. Susah sangat ke. Nampak mudah tapi ‘kepakaran’ juga diperlukan. Klimaks dari gentelan biji kelentit lagi ‘umph’ dari tusukan zakar di faraj. Jangan terperanjat betapa kuat pelukan dan pautan seorang wanita disaat biji kelentitnya mengeras macam sebutir pasir sambil bergerak ke atas ke bawah…cuba lari dari sentuhan jari anda.

This entry was posted on Sunday, July 19th, 2009 at 8:29 am and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “cara memuaskan isteri”

  1. lan&cap Says:

    aku rasa cengkaman dr tangan sendiri lagi kuat.klo gesel telapak tgn kt kepala..mmg nak terbeliak bijik mata.

  2. batang bejuntai Says:

    kesian si lancap xda wanita nak tpka main sndri…haha

  3. Anti Galau Says:

    Anti Galau…

    [...]cara memuaskan isteri | Super Tips Kehidupan[...]…

  4. Afikkk, lole Says:

    Thanx, nanty nk try dkt aweq

Leave a Reply