isteri pasti puas

Kalaulah para suami dapat mendengar jeritan batin isteri setiap kali bertarung di atas katil, pasti ramai yang cepat mati pucuk. Hilang keyakinan diri.

Itu belum lagi mendengar kutukan isteri terhadap suami di tempat kerja.

“Macam ayam jantan, baru goyang dah terpancut”

“Apa sedapnya? belum geli pun dia dah habis”

“Useless. Tak guna. Tak main pun tak apa”

Dan yang celupar pula tak segan silu mengumpat suami…”Mak nya cucuk…” ajuk si isteri. “Aku yang dah lama tak dapat teruslah kangkang…rupanya bukan dia nak cucuk aku tapi aku pulak yang kena cucuk dia…injek ubat tahan sakit…” suaminya muda lagi dah kena gout. Bila dah selalu kena suntik dengan ubat pelali, jarum di celah kelengkang pun sudah tidak berupaya menyuntik isteri. 

Dan bermacam sumpah seranah yang terpendam dan terlontar.

Memuaskan isteri adalah tugas suami. Pemberian nafkah batin bukan setakat menjimak isteri tiga emapt kali seminggu atau dua tiga kali semalam. Seorang suami yang bertanggung jawab hendaklah sentiasa berusaha memperbaiki kelemahan diri. 

Persetubuhan samalah juga dengan pertarungan. Kalau pun tidak berjaya menang semuanya, janganlah pula sampai kecundang sepanjang masa. Roger Federer, Tiger Woods, Michael Schumacher, Muhammad Ali pun ada kalanya tewas dalam Kejohanan Tennis, Golf, F1 dan Tinju. Tapi setiap kali tewas, mereka berusaha untuk bangkit semula. Begitulah hendaknya dalam hubungan kelamin.

Sehebat mana sekalipun lelaki, ada kalanya dia tak dapat mengawal keadaan. Tewas sebelum isterinya terkulai. Pun begitu, suami yang hebat tidak akan merelakan ego lelakinya tercalar. Dia akan membuat isterinya longlai dengan cara lain. Apa dia?

Gentel.

“Eleh, itu aku pun tau. Tapi isteri aku tak suka. Tak tahan geli….” blah blah blah alasan dari golongan yang mudah mengaku kalah.

Menggentel ni macam kerja mudah tapi sebenarnya sukar. Mudah untuk mereka yang tahu teknik dan rahsianya tapi sukar untuk amatur. Apa caranya?

Ia sesuai dilakukan setelah suami terpancut dan faraj sedang banjir. Dengan keadaan lelaki mengiring, depangkan tangan kanan isteri yang baring telentang dan lalukan di bawah ketiak anda dan lengan kiri anda lalukan di bawah tengkuk isteri. Kedudukan ini membolehkan tangan kiri anda memegang tangan kiri isteri yang dilintukkan keatas. Persis mengunci tangan musuh ketika bertarung.

Kedudukan begini dapat mematikan pergerakan kedua-dua tangan isteri supaya dia tidak boleh menggangu tugas penting yang akan anda laksanakan. 

Dengan hujung jari hantu tangan kanan, mulakan urut dari bawah keatas di kawasan kelentit. Kebanykan perempuan melayu punya biji kelentit yang amat halus dan sukar di ‘pinpoint’ kedudukan tepat. (mak bidan terlebih potong agaknya). Tak apa. Teruskan usaha dengan lembut. Pada masa yang sama, mulut anda berada di sekitar puting teteknya menggomol dan mengucup suis kedua terpenting di tubuh wanita. Apabila  terasa biji mula mengeras, tukar cara mengurut. Kalau diteruskan urutan dari bawah keatas, pergerakan jari terbatas dan sukar mencapai kelajuan dan impak maksimum.

Peringkat kedua memerlukan anda mengurut dengan jari melintang sembilan puluh darjah dengan alur faraj.  Cara ini dapat memudahkan anda membuat urutan ’overdrive’. Dalam masa singkat, biji akan mencapai ketegangan penuh persis sebutir pasir halus. Dimasa yang sama, biji kelentit yang sudah terangsang sepenuhnya akan cuba lari dari sentuhan dengan bergerak ke atas atau ke bawah. Untuk memastikan sentuhan jari dengan biji tidak terputus, tukar cara mengurut seperti permulaan tadi. Cara ini bukan sahaja dapat memudahkan anda mengejar biji yang sedang berusaha melepaskan diri tapi juga dapat mengekalkan kedudukan jari yang cuba dikepit oleh peha isteri. Oh ye, pastikan tangan kirinya tidak terlepas. Kalau terlepas, tangan itu akan merentap tangan kanan anda yang sedang gigih bekerja.

Hasilnya? Anda akan dapat saksikan dia  menggelupur,  meronta serta mengerang macam Serena Williams, Maria Sharapova atau Dinara Safina ketika melibaskan pukulan racket tenis mereka. Kaki mangsa anda akan menendang seperti lembu korban yang sedang nazak. Setelah beberapa kali klimaks, akhirnya dia mengemis belas kasihan, meminta dihentikan. Selepas berhenti, dia akan tercungap macam pelari pecut yang baru menamatkan larian. Silap haribulan, anda akan disumpah seranah kerana memberi dia kenikmatan yang tiada tolok bandingnya.

Suatu pesanan…kalau isteri anda bekerja, jangan lakukan dihari kerja. Kesian dia keletihan sepanjang hari.  

Teknik nyonot biji kelentit akan menyusul. Kerja ni pun nampak mudah tapi…..?

This entry was posted on Tuesday, July 21st, 2009 at 6:30 am and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “isteri pasti puas”

  1. farid Says:

    blh x anda bagi pic sketch semasa hendak meletakkan kedudukan tangan. sy kurang faham…

  2. azmi Says:

    Posisi telapak tangan kanan atau kiri atas tundun isteri. dengan telunjuk dan jari hantu ke arah bawah faraj. Guna jari telunjuk atau hantu perlahan semacam menggamit. dari lubang faraj perlahan-lahan bawa ke atas sehingga terasa biji kelentit. gunakan jari tersebut dengan lemah lembut bermain manja denga biji kelentit. pastikan ia basah atau guna air liur untuk sapu sedikit di kawasan biji. gerakkan jari anda kekiri dan ke kanan biji secara berirama dan tengok reaksi isteri. Jangan buat dengan kasar kerana biji kelentit amat sensitif. Kalau isteri berasa sakit mood dia akan hilang dan perasaan takut akan timbul. Satu cara lagi menggentil biji kelentit dengan jari membuat putaran ke atas dan kebawah kelentit. Kalau nampak isteri membuka peha dengan lebih luas itu ertinya dia suka dan mula merasa nikmat gentelan. jangan berhenti kalau nampak nafasnya kian laju kerana dia akan sampai kemuncak anzalnya.

  3. no name Says:

    cara nk puaskan isteri dengan merangsang tiga kawasan serentak pertama zakar mendayung dengan tempo sederhana dlm masa yg sama tangan kiri menggentel puting isteri sementara tangan kanan menggentel biji, ini memerlukan latihan isteri menerima 3 rangsangan serentak dgn ini isteri akan cepat puas biasa dgn dayungan perlahan isteri dah puas…

Leave a Reply